Etykiety

niedziela, 29 czerwca 2014

START

W życiu każdego przychodzi czas na zmiany.   Dotychczas prowadziłem bloga Bushcraft człowiek z buszu.   I to co jest pewne to to,że dalej będzie on prowadzony w nie zmienionej formie. Ale wraz z wejściem w nieco inne bardziej profesjonale projekty postanowiłem stworzyć stronę na imię i nazwisko. Nie myślcie,że jestem jakimś narcyzem ;)- trzeba reprezentować swoje nazwisko. Zawsze chciałem być  nieco bardziej profesjonalnym podróżnikiem czy wędrowcem. I po wielu przymiarkach i pokonaniu Wisły  nadszedł czas na większe promowanie swojego wizerunku. Stąd pomysł na stronkę konradbusza.blogspot.com

Znajdziecie tu relacje z moich wypadów,przemyślenia, osiągnięcia w dziedzinie podróży fotografii i wiele innych, myślę,że ciekawych informacji.
Będzie to coś w rodzaju wirtualnego  CV które pozwoli lepiej poznać mnie i to czym się zajmuje. Będzie tu najwięcej relacji z wyjazdów opisów projektów,będą się tu też pojawiały moje ulubione cytaty które potrafią zmotywować i dać siłę do dalszej walki.

Mam nadzieje,że ta strona zmotywuje wielu do działania bo każdy może żyć jak chce czy w drodze czy w domu- tak czy inaczej to życie musi być ciekawe. Moje jest i tego samego wam życzę ;)
 
Bushcraft człowiek z buszu. 

będzie się dalej rozwijał i tam będziecie mogli znaleźć sporo patentów bushcraftowych  recki produktów outdoorowych i inne informacje ze świata Outdooru.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz